Friday, April 17, 2009





Afgelopen nacht was ik me bewust van dat ik bijna continu wilde denken, dit gebeurde dan in mijn droom.

In momenten waar ik misschien niet zo diep sliep was ik opeens bewust van een gedachte die mij wilde verleiden om goed wakker te worden.

Ben nu zeer bewust van de verleiding om te denken, wanneer ik begin kan ik ook niet stoppen en ben klaar wakker en voor dat ik het weet is de nacht over dus ik doe het niet meer.

Gelukkig kon ik elke keer weer dieper in slaap vallen en was dan ergens rond 9 uur wakker.

Heb braaf mijn arm oefeningen gedaan en daarna heeft Richie mijn benen gemasseerd en bewogen en mij baclofen gegeven en thc.

Na de massage en pillen etc schuift Richie het bed tafeltje over mijn bed en plaatst mijn laptop doet de elektra aan en ik ben weer verbonden met een hele wereld.

Ik word vaak gevraagd hoe ik het volhoud in bed zo lang en dan wijs ik op mijn laptop en zeg dat er een hele wereld is.

Zodra ik de laptop heb ga ik eerst mijn mail bekijken en dan eventjes de kranten inkijken en dan naar mijn blog.

Nadat ik mijn nieuw stuk heb gepost lees ik andere blogs en plaats reacties.

Blogs lezen geeft mij veel om over na te denken en veel plezier.

Het is spannend om met ander in contact te komen en in ander landen wat het nog interessanter maakt.

Heb in de laatste tijd niet alleen MS blogs gelezen maar ook ander blogs.

Lees nu regelmatig triatlon blogs en vind ze zeer goed, ben er echt bij zo goed schrijven die mensen.

Het is echt fijn om in contact te zijn met verschillende mensen en ander perspectieven en ander ideeën.

Ook zijn en aantal vrienden geworden al met al niet slecht.

Het enige wat mij af en toe frustrerend is dat mijn vingers ook ander toetsen pakken en heb er vaak iets heel raars staan wat op en ander taal lijkt.

Ben er nu weer bezig een ander taal te schrijven en moet er zoveel om lachen dat de tranen over mijn gezicht biggelen.

Wanneer ik er over moet lachen is het helemaal niet zo erg en daar kan ik mee leven.

Al met al desondanks mijn beperkingen is mijn leven goed.

No comments: