Sunday, April 19, 2009












Veel pijn vanochtend was al voor 8 huilend wakker geweest, Richie was gelijk bij mijn bed en vroeg bezorgd of hij iets kon doen voor mij.

Even heeft hij mij geknuffeld en gezoend en dan heeft hij thc voor me gehaald en ik kon weer heerlijk inslapen tot 11 uur.

Ik weet waroom ik zo gestressed wakker ben geworden en het komt omdat Richie ontdekte gistern dat de gist infectie van een dag op de ander veel erger is geworden.

En nu waren er blaren die kapot zijn gegaan en er was een beetje huid er af, hij heeft schimmel crème op gedaan en een verband van cutisoft om de vocht op te nemen.

Zodra ik mijn benen gemasseerd had heeft hij weer crème op gedaan daarna kreeg ik baclofen, thc en voedingssupplement.

Moest eerst bij komen du0s voor dat ik hier mee aan de slag ging heb ik de kranten ingezien en een beetje radio geluisterd.

De honden waren tussen door hier en hebben wild gespeeld om mij vrolijk te makken wat ook gelukt is.

Voel me nu ietsje beter en kan voluit genieten van de mooi dag en het geluid van blije mensen op straat.

No comments: