Wednesday, April 08, 2009







Ben bijna dacht ik pijn vrij wakker geworden maar naar een minuut of twee was ik pijn geluiden aan het maken van de vreeslijke piep geluiden.

Richie was gelijk bij mij en heeft mijn benen gemasseerd en mij thc en baclofen gegeven daarna moeste ik de honden knuffelen en kon naardien ik mijn plicht tegen de honden had vervuld mocht ik ontbijten.

Heb en beetje kranten gelezen de Engelse bladen hadden twee vreeslijke verhalen een over een man die overleed op de G20 demonstratie in London afgelopen week.

Hij was geen demonstrant hij werkte in de buurt en wilde na huis maar de politie liet hem niet door en en viel hem van achter aan en gooide hem op de grond hij liep weg en kreeg en hart stilstand.

http://www.guardian.co.uk/

Het ander verhaal ging over twee jongens van 10 en 11 de terecht staan voor poging tot moord op twee ander jongens van 9 en 11.

Nou vind het voor vandaag genoeg nieuws ga me nu focussen op leuke zaken zoals Richie's verjaardg volgende week dinsdag.



Hou zo veel van hem, hij is de liefde van mijn leven.

No comments: