Monday, April 20, 2009



Zeer slechte nacht heb de hele nacht wakker gelegen, heb verschillende pogingen gedaan om in te slapen maar niets lukte.

Heb dan gewoon zo rustig mogelijk gelegen om tenminste te ontspannen zoveel mogelijk.

Het is natuurlijk niet het zelfde als een goede nacht slaap maar kon niets anders doen.

Om 9 uur toen ik hoorde dat Richie naar de wc ging vroeg ik voor een zakje thc gevraagd.

Helaas ben ik niet in slaap gevallen mar heb wel lekker voor een uurtje ontspannen en dromerig gelegen.

Richie heeft mijn benen gemasseerd en ik heb de arm oefeningen gedaan en kreeg de baclofen tabletten en thc en voedingssupplement en was klaar.

Voel me niet in top form vandaag maar o0o0k niet zo slecht als ik hd verwacht en dat komt door het feit dat ik me niet heb opgewoniden over het onvermogen om te slapen.

Vannacht zal het zeker lukken dan slaap ik al wanneer het licht uit gaat.

Tot dan ga ik van deze mooi dag genieten.

Hoop dat iedereen een mooi dag heeft vandaag.

No comments: