Wednesday, April 29, 2009










Gelukkig ben ik op een veel fijner manier wakker geworden vandaag, heb goed kunnen slapen tot 9 uur.

Blijkbaar heeft Richie zeer slecht geslapen en is vandaag en beetje uit zijn doen wat erg jammer is want ik had me op een fijne dag verheugd.

Ach ja misschien word het later ietsje beter zoals het weer gisteren dat zo slecht begon en dan toch zo mooi heeft geƫindigd.

Wie weet is hij zo meteen naar het douchen op geknapt en voelt zich beter ik hoop het maar.

Hij en ik kunnen natuurlijk niet alle dagen vrolijk zijn maar grotendeels zijn wij dat wel omdat wij bewust zijn van het feit dat wanneer wij het niet zijn dat wij teveel de ander kant uitgaan naar negatief zijn wat niet ok is voor ons.

Soms is de balans moeilijk te krijgen maar ik vind dat wij het goed doen en het op een menselijke manier doen dat ons niet extra pijn geeft.

Verdriet laten wij buiten en geluk spreiden wij zo wijd als het kan.

Ik heb weer een goed begin kunnen maken dank zij Richie's been massage e de arm oefeningen en thc en baclofen en voedingssupplement en ik was klaar om mijn laptop weer te gebruiken.

Pluk de dag en dat doe ik.

No comments: