Monday, April 13, 2009



Heb bijzonder goed geslapen en weer waren wij vroeger wakker dan gepland.

Deze keer was het Spike onser zwart witte Jack Russell die ons wakker maakte omdat hij nodig moest plassen.

In de tijd dat zij weg waren heb ik alvast mijn arm oefeningen gedaan en was er bijna klaar mee toen zij terug waren.

Voor mij zijn deze oefeningen zeer belangrijk die houden mijn armen fit en mijn plan is dit bij te houden zodat ik mijn handen zolang mogelijk kan gebruiken.

Toen ik klaar was hebben wij even met de honden gespeeld en geknuffeld daarna heeft Richie mijn benen gemasseerd.

Dan baclofen tabletten slikken en thc en voedingssupplement en ik was klaar en krijg mijn laptop.

Heb mijn post gelezen en even de kranten gezien en ben door gegaan naar mijn blogs.

Ben zeer blij met de blog wereld en al de vriendschap en steun die ik krijg.

De sfeer is zo gemakkelijk het doet me denken aan voetbal, toen wij in Noord London woonden ging ik met een ex collega van het Postkantoor in Reading naar Arsenal.

Ik was gelijk geaccepteerd en opgenomen in de groep voetbal supporters en bij de tweede keer was ik al 'onze Herrad'.

Het is echt fijn zo een acceptatie en zomaar omdat ik Arsenanl wilde zien.

De zelfde sfeer merk ik in de blog wereld van 100% accep=tatie en steun.

Dit waardeer ik zeer en merkte laatst dat ik en aantal van de mensen dierbare vrienden zijn geworden.


Soms word ik verdrietig en dan schrijf ik een post voor mijn blog en weet dat iemand
anders met MS gaat het lezen

No comments: