Monday, April 06, 2009





Heb weer zeer goed geslapen en ben rustig wakker geworden tot ik plotseling een spasme in armen en benen tegelijk tijd had.

Echt heftig en niet iets waar je door kon slapen, dus naar een poging om het te negeren heb ik op mijn adem gelet en heb goed door geademd.

Het was ook niet zo lang wel een schok zo opeens, dat is een van de erge zaken met MS dat je geen controle heeft.

Moelijk voor ons om voor te stellen dat wij in een situatie komen waar je niets kan doen om het te beïnvloeden.

Heb een stam cellen expert van de VS gehoord aan de radio vanochtend die zei dat de ex president Bush het onderzoek op stam cellen 10 jaar minstens had terug gedraaid.

Echt vreeslijk dus onzer kans op hoop om te genezen door deze onderzoek word helaas niets.

Jammer voor mij maar ik hoop niet voor ander mensen in de toekomst.

Ik heb mjn arm oefeningen gedaan en Richie heeft mijn benen gemasseerd, heb baclofen tabletten geslikt en thc gehad en kon daarna de dag beginnen.

2 comments:

Annemiek said...

Wat zou het heerlijk zijn als stamcellen de oplossing zou blijken te zijn.

Op het MSweb zijn 2 mensen die hebben een aantal jaren geleden stamcellen laten plaatsen bij Kleinbloesem, een heel onbetrouwbare man. Hij is niet eens arts.
Het kostte veel geld en het heeft niet geholpen.

Voor ons komt betrouwbare stamceltherapie vast niet op tijd, maar ik heb goede hoop dat het in de toekomst voor anderen wel het ei van Columbus zal zijn.

Herrad said...

Hi Annemiek,
Dat hoop ik ook.

Liefs,
Herrad