Tuesday, April 14, 2009



Tuin van een vriend in Wales.



Het was een fijne Paas weekend, zelf het weer heeft mee gewerkt en het was goed weer.

Op de vrijdag had ik het eventjes te warm Richie heeft toen het dekbed veruild voor de fleece deken en meteen ging het beter met mij.

Vanocthend was ik weer iets te vroeg wakker deze keer door kinderen die naar de Fijnhout theater gingen.

Daarna een poging gedaan om verder te slapen helaas op dat moment ging Spike heftig met zijn oren wapperen en dat geluid heeft mij helemaal wakker gemaakt.

Gelukkig veel de pijn mee en kon ik mezelf redelijk rustig houden, heb dan mijn arm en rug oefeningen gedaan.

Richie heeft weer zijn wonder volbracht en heeft mijn benen gemasseerd en na baclofen tegen de been spasmses en thc voor de pijn en om te ontspannen voelde ik me weer betr in staat om aan de dag te beginnen.

Het is een fijne dag warm en zon erg leuk ook voor mij fijner om in goed weer hier te liggen en naar buiten te kijken dan bij slecht weer.

Straks komt Marianne op bezoek heel misschien heeft zij mooi fotos van LPimburg gemaakt, wij zullen het zo zien.

Hier is de link voor wanneer je de petitie wil onder tekenen tegen de Noord-Zuidlijn in Amsterdam.

http://www.petities.nl/petitie/stop_de_noordzuidlijn/

No comments: