Friday, April 24, 2009





Moest afgelopen nacht Richie wakker makken zodat hij thc kon halen voor me, hij is meteen gegaan toen hij wakker was.

En gelukkig heeft de thc geholpen want ik was binnen een aantal minuten in slaap gevallen.

Heb ook lekker door geslapen tot de hele straat wakker is geworden door het lawaai van het leek honderden kinderen voor het Fijnhout theatre.

Wat hadden zij een plezier desondanks dat het het einde van slaap was voor ieder bewoner hier op deze straat.

Toch was het leuk om te horen dat de kinderen zoveel plezier hadden.

Richie heeft meteen thc gehaald want geen minuut nadat ik wakker was voelde ik alle
pijn weer.

Goede timing van Richie kon na het zakje thc de arm oefeningen doen en daarna kreeg ik mijn beloning ik kon een lefdes sessie met de honden hebben.

Een voor een kwamen Marleen en daarna Spike op het bed, Marleen zat er echt voor en genot duidelijk van de aandacht.

Daan was Spike aan de buurt en hij was meteen weer een pup en lag op zijn rug en liet zich overal kittelen en vond het prachtig.

Tijdens mijn been massage hebben de honden wild om ons heen gespeeld en voor dat wij het wisten was ik klaar voor thc, baclofen en voedingssupplement.

Na aanleiding van onzer spelende honden en beetje na te denken over Animal Planet en de honden en katten die gered worden en hoe aardig en lief zij zijn ondanks dat zij slecht behandelt waren door mensen.

Toch presteren de honden het om mensen te vertrouwen wat echt bijzonder is, wij zijn echut blij dat wij Spike een nieuw huis hebben gegeven op het moment dat wij het deden.

Ik zal ook ieder aanraden die een hond of kat wil een dier uit de vele asielen te nemen en zo een dier een tweede kans te geven.

No comments: