Thursday, April 23, 2009







Zeer goed geslapen maar dan met een klap was ik wakker en zoals altijd voelde ik meteen al de pijn weer.

Voordat ik weer ging piepen van de pijn had Richie mij thc gehaald van de Volcano vaporizer en ik deed mijn arm oefeningen en daarna deed Richie mijn benen masseren.

Toen meer thc en baclofen en voedings supplement en ik was klaar voor de dag.

Ben zeer blij vandaag omdat ik gisteren hoorde dat onzer favoriete buurvrouw niet ver hoeft te verhuizen.

Zij blijft in het gebouw wn verhuisd naar begane grond van 4e hoog.

Het is de nieuws waar wij maanden lang op wachten en nu gaan wij snel een fles prosecco ko pen en een glas op haar nieuwe huis drinken.

Hip hip hooray!

3 comments:

Anonymous said...

Beste Herrad,

Ik vond uw weblog via google, het is erg indrukwekkend om te lezen. Zelf ben ik student Ergotherapie en ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die me wat meer kan vertellen over leven met ms. Ik hoop dat u me daarbij zou kunnen helpen. Ik ben te bereiken op het emailadres: sophianivard@hotmail.com

Groeten, Sophia Nivard

Herrad said...

Hi Sophia,

Leuk dat je langs kwam op mijn blog.

Liefs,

Herrad
ik ben bereikbaar op emailadres herrad@wanadoo.nl

Annemiek said...

Er staan weer mooie foto's op je log.

Wat fijn dat je favoriete buurvrouw in de buurt blijft wonen.
geniet van je prosecco.
Proost!