Tuesday, April 28, 2009





Desondanks dat ik goed sliep was ik huilend wakker geworden vandaag.

De pijn een het verdriet waren even te veel voor mij en het moest gewoon naar buiten, Richie was heel snel bij mij en heeft me vast gehouden.

Toen ik weer rustiger was heeft hij de honden gehaald en thc, de combinatie van Richie's liefde, honden en thc heeft me goed gedaan en de ergste pijn was weg.

Ik kon de arm oefeningen doen en Richie heeft mijn benen gemasseerd en na nog wat thc, baclofen en de voedingssupplement was ik klaar.

Wat vind ik het toch heerlijk om mijn laptop aan te zetten en de krant te lezen en te zien of er mail is voor mij.

Dan het beste moment mijn blogs openen en dan eerst langs ander blogs voordat ik mijn eigen update.

Ondanks dat het met tranen begon is het een fijne dag geworden.

No comments: