Saturday, April 25, 2009









Heb gelukkig geslapen tot kort voor dat de glas en papier en vuilnis bakken leeg gehaald waren.

Zoals elke dag voelde ik alle pijn op het moment dat ik klaar wakker was en dan is het heftig.

Richie was meteen in actie gekomen toen hij hoorde dat ik wakker was en bracht mij een zakje thc van de vaporizer.

Spike ging piepen tot Richie hem optilde en op het bed heeft gezet dan hebben wij even een minuut of 5 geknuffeld en daarna waren mijn benen aan de buurt.

Vervolgens kreeg ik baclofen en meer thc en voedingssupplement en het bed tafel en de laptop.

De hele tijd speelden de honden om ons heen wat erg plezierig is special om te zien hoe Marleen tegenwoordig zo enthousiast speelt.

Toen zij net hier was wist zij niet hoe te spelen en ook speelgoed was een vreemd iets voor haar.

Iets dat wij hebben stimuleert zoveel mogelijk en nadat zij de helft van haar 12 kilo verloor kon zij veel beter spelen ook kon zij haarzelf beter verzorgen en zag zij veel beter uit.

Dit bevestigd voor ons weer waarom het goed is een dier uit de asiel te nemen en niet te kopen.

No comments: