Saturday, April 04, 2009



Vandaag is en heel andere dag dan gisteren, het is grau en mistig en koeler dan gisteren.

Het begon bewolkt gisteren en middags was het opeens 20 graad en voor mij veel te snel warm zonder te kunnen wennen.

Met MS kan men niet tegen veranderingen in de temperatuur.

Of het lukt om te wennen weet ik niet omdat het bijna alleen mooi weer voor eventjes is hier en geen maanden van zon.

Mijn handen konden gisteren niet tegen die hitte, zij voelden veel dikker en konden minder doen.

Kon met moeite mijn glas vasthouden en de lekker wijn drinken moest bij elk slok vragen of Cecle of Anne het glas van me wilden neer zetten op de tafel.

Zo gek om in deze situatie te zijn en zo weinig nog te kunnen doen.

Ben net als de hoofd persoon in Sanuel Becket's Happy Day's begraven tot mijn middel en kan geen kant meer op.

Maar net als zij vind ik dat het nog erger kon en ben blij dat ik nog kan genieten van mijn leven.

Dat blijf ik doen omdat het mijn einige keuze is.

No comments: