Friday, April 10, 2009




Had veel pijn bij het wakker worden vandaag en moest Richie meteen vragen voor een zak thc.

Zei ook sorry dat ik je meteen vraag voor een zak thc en je stoor, voelde niet goed om hem zo snel naardien hij wakker was te vragen.

Richie zei ' jij kan het niet doen en ik kan het wel en bovendien heb jij er niet gevraagd om in deze situatie terecht te komen.


Toen ik de woorden hoorde begon ik vreeslijk te huilen en riep dat ik dit zeker niet had gekozen en ik haat het.

Veel tranen en veel troost van Richie en de twee hondjes die allebei bij mijn bed stonden en iets wilden doen.

Eerst Spike en daar na Marleen moesten op bed voor een knuffel sessie en daarna been massage en arm oefeningen en veel thc.

Voelde me veel beter en nu is de pijn draagbaar.

Het word zeer goed weer en het lijkt erop alsof dit weekeinde goed weer word, ik hoop het speciaal voor de mensen die de hele week hebben gewerkt.

Toen ik werkt dan was het v aak de hele week op het werk fijn weer en zodra het weekeinde was begon het te regen en de hele weekeinde en maandag weer stralend weer.

Ik wens ieder en fijne dag vandaag.

No comments: