Tuesday, April 21, 2009






Ben afgelopen nacht snel in slaap gevallen lag er en dacht net of ik ging slapen en in het volgende moment was het morgen en ik hoorde vrouwen stemmen op straat.

Heb goed en diep geslapen heb een droge mond heb dus met mijn mond open geslapen maar blijkbaar had Richie er geen probleem mee.

Voel me vandaag veel beter daan gisteren toen zat ik de hele dag half te slapen tot wij bijna gingen slapen en toen was ik helemaal wakker goed dat ik ondanks dat ik opeens zo vol leven was toch zo goed heb kunnen slapen.

Geef mezelf een compliment hier voor en dat is voor mij een grote stap want ik ben slecht in aardig zijn tegen mezelf heb altijd te veel kritiek op mezelf.

Dat streng zijn met mezelf ben ik langzaam aan het afbouwen wat zeer goed is, ben eer trots op mezelf dat het me lukt.

Vanochtend begon zo als altijd met thc en been massage en baclofen en voedingssupplement en dan de pc en ben weer verbonden met de hele wereld.

Heb een blog gelezen waar de vrouw zei dat zij als kind in boeken is gevlucht om haar gekke familie te overleven.

Toen ik dat las dacht ik dit is ook een beschrijving van mezelf want dat heb ik ook gedaan toevlucht in de wereld van boeken gezocht.

Grappig dat ik dat pas weer besefte toen ik de blog van Rain las en dat is weer het goede van de blog wereld.

Je krijgt informatie en steun en maakt nieuwe vrienden wereldwijd voor mij onmisbaar sinds ik in bed ben.

Ik lieg in bed en praat me mensen over de hele wereld.

En het is weer een mooi dag, wat is het leven toch goed.

No comments: