Monday, September 07, 2009

Fijne dagen in de hersft.






















Heb zeer goed geslapen, ben wel even wakker gemaakt toen Spike, een van onzer honden na binnen wilde in de slaapkamer.

Richie haalde thc ik heb het inhaleert en sliep tot 11 uur vanochtend, was lekker om een beetje slaap in te halen.

Heb veel pijn vandaag zoals vaak de laatste tijd, dat is meer te maken met de lange tijd dat ik nu in bed ben, daan de MS.

Voel me veel beter dan afgelopen week, begrijp nu dat het de weer verandering was van zeer warm na koel en niet mijn MS.

Deze wisseling zijn moeilijk met MS, elke verandering heeft consequenties voor ons, ik heb het zwaar gehad toen de temperatuur sprong van onder 20 tot 30 in een zeer korte tijd.

Maar afgelopen week had ik het nog moeilijker met de regen en de grijze bewolkte hemel met geen uitzicht op blauwe hemel en zon.

En dat alles plus veel koeler en de avonden zijn niet meer zolang, in een maand hebben wij nu 2 uren avond licht verloren.

Straks word de klok terug gedraaid wat ieder haat en dan beginnen de donker maanden van de winter.

Hoop dat tegen die tijd dat mijn stoel klaar is dat er wat fijne dagen zijn zodat ik weer van de buitenlucht mag genieten.

Dat is waar ik na uitkijk en mij verheug om mijn buurt te zien.

No comments: