Tuesday, September 08, 2009

Fijne Zonnige Herfst Dagen.









Hops Bread.









Trinidad.

Gisteren was een lichte, zonnige dag en vandaag is het zelfde, het is weer een heldere zonnige dag en het is zeer warm.

Het voelt warm, zonnig en zeer ontspannen, het is een warme, zachte vroege herfstdag, een bonus na de glorierijke zomer die wij hebben gehad.

Hoe wens ik dat dit soort weer dagelijks kon zijn, op de een of andere manier voel ik me bijna beschaamd dat ik dit soort weer het hele jaar wil hebben.

Misschien klinkt het bizar, omdat dit Noordelijk Europa is, maar het is helemaal niet bizar voor iemand als ik die in Trinidad is geboren om blauwe hemelen te willen en het hele jaar warm.

In Trinidad is het geen onrealistische wens maar hier wel, ik vind het moeilijk dat er niet blauwe hemel en de warme zachte lucht het heel jaar hier is.

Nu weet ik dat ik dit nooit zal verliezen, en dat de wens is aangezien het is waar ik geboren was, dat is wat mijn lichaam en ik werkelijk nodig hebben.

Wij mensen passen ons aan en zoals anders iedereen heb ik ook geleerd om aan het weer hier te wennen.

Ben zolang nu weg uit Trinidad, dat ik bijna was vergeten hoezo ik zo zeer van zon en blauwe hemel en warm hou

Ga vandaag mezelf opladen met zon, want dit gaat niet te vaak gebeuren deze herfst, ik hoop natuurlijk dat het vaker zal zijn.

Amsterdam heeft zo vaak een grijs en bewolkt deksel op de stad dit kan soms weken duren, het is te hopen dat deze herfst helder zal blijven.

Marianne kwam voor haar wekelijks bezoek voorbij, wij hebben twee uren en gebabbeld en zij is naar huis gegaan nu om kleur in haar haar te doen.

Was zeer prettig om haar te zien, heb echt geluk gehad dat ik haar heb ontmoet, en nu het genoegen om haar goed te leren kennen.

Zij is een prachtige intelligent en zeer lieve vrouw en ik ben bizonder blij vriendinnen te zijn.

Het is een prettige middag ik ga ervan genieten, hoop dat ieder een fijn dag heeft..

No comments: