Sunday, September 13, 2009

Opeens gingen de wolken weg en de zon is begonnen te schijnen.























Ontwaakte en was bewust na een minuut van al de MS pijn,toen jammerde ik, omdat het zo pijnlijk was.

Richie was meteen naast mijn bed met thc en de honden, daarna deed Richie de been oefeningen en de been massage.

Na wassen van mijn gezicht en borstelen van mijn tanden, nam ik mijn baclofen tabletten en Richie plaatste de tafel over mijn bed en deed mijn laptop erop.

Elke dag be n ik zo blij om mijn laptop te krijgen en verbinding te hebben met het internet en de blog wereld.

Internet en de blog wereld hebben me zo veel geholpen om zolang ik nu in bed ben geweest.

Op Donderdag deze week zal de eerste stap genomen worden om de aanpassing te maken,
Elwyn zal de meet stoel mee nemen en mijn zit positie word geregistreerd.

Volgende week zal de offerte verzonden worden naar de afdeling WMO van Amsterdam

Zodra de Gemeente akkoord gaat, zal Elwyn de mal maken die gebruikt wordt om de rug leuning en zitting te maken.

Vind het heel goed dat er eindelijk actie komt en er word en begin gemaakt om mijn rolstoel aan te passen.

Het is een zeer grijze en donkere dag, op dit moment zijn er geen geluid vazn blije mensen op straat,slechts het geluid van auto’s die afslaan en het geluid van de radio.

Het licht over het bed van Richie moet een gevoel van licht geven, vreemd om aan minder lichte te wennen nu dat de heersft hier is.

Het is goed om een zichtbare verandering in de seizoenen te zien, hopen dat er een echte winter is, met sneeuw Kerstmis zal zijn.

Maar eerste geniet ik van vandaag, alhoewel het geen mooie dag is, hoop dat het elders beter weer is.

Opeens gingen de wolken weg en de zon is begonnen te schijnen.

Heb een fijne dag.


No comments: