Wednesday, September 09, 2009

Moonlight Award




Heb een rustige dag gehad vandaag, heb zeer goed geslapen en tot zeer laat was pas helemaal wakker om 11 uur.

Dat is niet slecht voor mij en heeft mij een goed dag bezorgd.

Wat mee hielp was het feit dat er niet zoveel lawaai was als de laatste tijd, hoop dat dit betekend dat de bouw werkzaamheden afgelopen zijn.

Zou fantastisch zijn wanneer wij niet elk ochtend wakker gemaakt worden door bouw containers, en een stel boor machines ne de afval containers worden leeg gehaald.

Om 11 uur was ik hersteld door een goed nacht rust maar omdat ik veel pijn had heeft Richie meteen mijn been oefening gedaan en dan gelijk de been massage.

heb vervolgens mijn baclofen geslikt en kreeg vrij snel een lekker vruchten shake van Richie van ananas en banaan en sinas, het was heerlijk.

Het was weer en fijne dag, niet zo warm als gisteren, toen had ik de ventilator nog nodig,vandaag was het overbodig.

Denk dat gisteren misschien de laatste hete zomer dag voor 2009 was, dat zegd niet dat er geen stralend mooi dagen zullen zijn.

Heb de grootste deel van vanmiddag besteed om mijn Engelse blog te schrijven, omdat ik een mooie Moonlight Award heb gekregen en het door wilde geven aan bevriende bloggers.

Heb ook genoten van de zon en de straat geluiden.

No comments: