Tuesday, September 15, 2009

Desondanks dat het somber weer, ga ik van deze dag genieten.
























Het is vandaag een koude grijze regenachtige dag; wij hadden zelfs de verwarmen tien minuten aan om de kou van de ruimte te nemen.

Dit is een enorme verandering in het weer, dat het niet uitsluit dat vóór het eind van de maand het weewarmer wordt.

Vorge nacht goed geslapen tot ongeveer 7 uur toen een spasmse en lawaai buiten me tegelijke tijd wekte.

Richie had daar echte snel THC en ik inhaleerde en niet lang na viel ik in slaap opnieuw en sliep tot 10.30 toen deed Richie de been oefeningen en massage.

Altijd goed om te doen zoals vanocthend, ik me zo veel beter en nadat Richie klaar is met het mijn benen nog beter, sommige dagen is er heel wat spanning in mijn benen.

Vandaag heb ik opmerkt dat Marleen, onze bruin en witte Jack Russell helemaal niet uit de raam kek zoals zij aplt0i0jd doet omdat het koud en nat was.

Na een knuffel en een spel met Richie, heeft zij verkozen om op de bank te blijven en niet op haar gebruikelijke plaats bij het raam.

Zij schijnt niet van regen te houden en zal niet uit het raam kijken op een regenachtige dag, regen vindt zij niet fijn.

Merk op dat dit weer niet gemakkelijkis voor me, opnieuw is het de weers verandering die moeilijk is voor mij, mijn spieren doen pijn.

Marianne zal hier spoedig zijn voor ons bezoek, en wat een verandering van vorige week toen het zeer warm was, zelfs de ventilator had.

Marianne had toen een hemdje aan, denkt dat zij deze week en een jasje zal hebben.

De zomer is nu absoluut over; het was een briljante zomer, het beste in jaren hier in Nederland geweest.

De zomer begint op dit ogenblik in Australië en Nieuw Zeeland; hoop ik niet jarleus word dat wij geen zomer ook hebben.

Misschien zal ik definitief de werkelijkheid van verschillende seizoenen accepteren, dit is denken nog moeilijk voor me, in Trinidad hebben wij twee seizoenen, het droge seizoen en het natte seizoen.

Desondanks dat het somber weer, ga ik van deze dag genieten.

Hoop jij ook.

No comments: