Monday, September 14, 2009

Vandaag is een mooie zonnige da.




















Beste Wensen.



Vandaag is een mooie zonnige dag, Richie zegd dat het warm is in de zon, maar de wind is koud, is er vandaag een vrij stevige wind.

De planten op de venster bank in mijn slaapkamer venster blazen rond als een gek, Richie heeft me verzekerd dat zij o.k. zijn, blijkbaar is het hier net zo winderig als waar zij eerder waren.

Het zijn mooie planten, met veel bloemen en zeer mooie aardbeibloemen onder de andere bloemen.

Het is aardig om een aardbei te eten, eet een aardbei elke dag, wat erg leuk is.

Ben vrij ruw wakker geworden vandaag, toen alles buiten scheen meteen te gebeuren, op de een of andere manier ben ik erin geslaagd om opnieuw in slaap te vallen, wat briljant was.

Mathilda, mijn vriendelijke fysiotherapeut is hier in 15 minuten om me door 30 minuten van arm oefeningen te zetten.

Om 3 uur zal Anne met een fles prosecco hier zijn, en Darren zal ook komen, verheug me op hun nieuws.

Heb Anne’s vakantie foto gezien van haar reis naar Thailand, dat haar vader haar en haar zoon, Ookhai had gegeven.

Ben een beetje zenuwachtig geworden over woensdag en donderdag, woensdag is de catheter wissel.

En donderdag de grote dag wanneer ik door Elwyn van Summit, in de vacuümzak word gezet en zal mijn houding worden geregistreerd.

Dat is de eerste echte stap, zal werkelijk gelukkig zijn wanneer de WMO afdeling akkoord gaat, daan zal de mal worden gebruikt om de rug leuning en de zitting van de elektrische rolstoel te maken.

Werkelijk goed dat ik het geld heb van Anne en Lisa, die zij voor mij hebben binnen gehaald, zo kan ik extra voor mijn stoel hebben, zoals een oplader voor de elro.

Had een zeer goede sessie met Mathilda, mijn armen voelen nu goed, zeer ontspannen wat voor de verandering heel prettig is.

Had ook goed nieuws van de verhuurder, dat zij een contract aan GGGD, hebben gegeven om antiduiven pennen rond het hele gebouw te plaatsen om de duiven te verhinderen dat zij nesten bouwen in onze huis.

Ik ga dit posten en op mijn bezoekers wachten.

Heb een goede dag.


1 comment:

Annemiek said...

Fijn dat bij jullie de zon schijnt. Hier in het oosten van het land regent het behoorlijk.
Veel plezier met je vrienden vandaag. Ik hoop dat je een gezellige dag met hen zult hebben.
Liefs,

Annemiek