Wednesday, September 30, 2009

Hersft en een Fijne Bezoek.

nblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSFHqYNiRTXPcfZVcxSjL19QtnIHYd8ilTFZYGJ80KUkd-oXI6ga-RjRANtW4tn4fR0C_FP9xXRAWfB91AGrWFGPd2ASmiUgll1NMxPfOSE9gv7eZaamrbPLoPP45KJHY-e0Jp/s1600-h/free+10.jpg">













De herfst is echt goed hier en, sinds gisteren is er een totale grijze wolken dekking over de stad.

Het heeft ook sinds gisteren geregend, en het is aanzienlijk koeler, zodat ik opnieuw het dekbed in plaats van de fleece dekens heb.

Vanochtend merkte ik het vrij koel schijn te zijn, was veel te vroeg wakker, op de een of andere manier ben ik erin geslaagd opnieuw in te slapen.

Geen wonder dat ik gisteren in zo veel pijn was, het is de weers verandering, vind het altijd zeer hard om de aanpassing te maken.

Slechts een snelle post aangezien mijn favoriete nicht Katrin me zeer straks bezoekt nu zij leeft in Frankrijk.

Zij zal hier zijn om 12 u 's middags en blijft tot 5 uur wanneer zij naar Duitsland terugkeert waar zij haar broers bezoekt.

Haar moeder meine tante Lilo stierf in Lilo, zij zou 102 dit december geweest zijn, Lilo was een fijne vrouw.

Herinner me dat toen ik 15 was en op bezoek in Scharbutzwas dsat ik zeer verbaasd was dat zij reeds 60 was, ik eraan herinner dat hoe prachtig zij was en hoe energiek.

Een zeer dynamische vrouw, Katrin is het zelfde, ik vond haar erg leuk toen ik haar heb ontmoet toen ik 4 was, op één van onze bezoeken van Trinidad.

Zij werd mijn grote voorbeeld, zij liet haar prescence weten, zij was toen 6.

Een zeer onafhankelijk meisje, in de eerste minuut dat ik haar kende nam zij me uit de tuin zonder dat de volwassenen het opmerkten.

Wij gingen heimelijk over de weg, en hadden een verschrikkelijk goede tijd en spelde tussen de papavers, een het was een bevrijden ervaring voor me.

En één dat ik nooit heb vergeten.

Misschien tot later, ik ben zeer opgewekt over het bezoek van Katrin.


No comments: