Saturday, September 19, 2009

Goed Nieuws.
























Ik huilde in de foto donderdag omdat de fitting gebeurde en het was zeer pijnlijk.

Veilig zitten was een grote zorg, kon zien dat als ik niet de juiste hoeveelheid steun kreeg dat ik weer een open wond zou hebben.

De fitting met Elwyn hielp om me op deze score gerust te stellen dat de steun goed zal zijn.

Het was pijnlijk tot het kussen aan mijn lichaam was gevormd en me voldoende steunde, op welk punt ik een idee had van hoe goed het zal zijn om weer te zitten

Elwyn van Summit, trok me rechtop geleidelijk aan mijn lichaam, terwijl hij zorgde dat voldoende lucht in het vacuüm kussen was, om me te steunen en om de vorm te creëren die de zetel en de rug van mijn rolstoel zal worden.

Dit kan niet worden gedaan tot de Gemeente akkoord gaat, ik schat dat dit in oktober zal zijn.

Het andere goede nieuws op donderdag was dat de fitting van 40 minuten geen negatief effect had op de het hielen van de decubitus plek, had, er was geen roodheid te zien.

Ludwine heeft gecontroleerde alvorens zij hier wegging, dat was goed om te weten, zij sprak Ton Peeks zodra zij op het RCA, de Rehabilitatie Kliniek Amsterdam was teruggekeerd.

Zij heeft het georganiseerd dat hij elke week langs zal komen zodra ik in de rolstoel begin te zitten, zij heeft ook mijn fysiotherapeut gesproken en haar gevraagd haar om meer nek oefeningen te doen.

Zeer blij met hoe Ludwine controle over de fitting van donderdag nam en hoe zij alles controleerde dat Elwyn deed.

Uiterst geruststellend om de zorg te zien die zij nam, zij gaan ervoor zorgen dat ik de steun zou krijgen die ik nodig heb.

Gisteren had Richie wat meer goed nieuws, de wond is aanzienlijk kleiner sinds donderdag, nu kan hij slechts een uiterst klein beetje van het verband aan brengen.

Denk dat Ton, van RCA blij zal zijn wanneer hij ons bezoekt om de wond te controleren deze komende woensdag ochtend.

Donderdag was het duidelijk dat iedereen ervoor zal zorgen dat zitten de werkelijkheid zo spoedig mogelijk voor me wordt.

Goed om een perspectief van goede dingen te hebben die straks voor mij en Richie zal gebeuren.

Het zal briljant zijn om naar de markt te gaan opnieuw en de bekende mensen te zien die ons kennen en om aan de sociale gebeurtenis deel te nemen die de markt is.

Verheug me om met mijn elektrische rolstoel, na mijn favoriete plekken rond de stad te bezoeken.

Basjoe coffeeshop voor cake en vruchten smoothie en de Italiaanse kraam over het Ij, achter Centrale Station voor espresso en citroen cake.

Een rondje in het park met de honden en een keer Paradiso op Leidseplein om van een concert te genieten.

Het zou briljant zijn wanneer Willie Nelson of de Misfits of Lyle Lovett in Paradiso zou spelen.

Moet het checken, ben vrij opgewekt over het perspectief om mobiel te zijn in mijn aangepaste rolstoel

Verheug me op mijn geplande uit stapjes..

Goede dagen zijn weer hier ..... Yippee!

Bedankt voor de vriendschap, aanmoediging en steun.

Heb een fijn weekend.

No comments: