Friday, September 04, 2009

Fijne MS verassing.

/s1600-h/cupcakes.jpg">














Voel me zeer misselijk vandaag, dat is het effect van de antibiotica die ik deze week hen genomen voor een blaasontstekking

Gisteren had ik zoveel pijn en vandaag weer ook was gisteren de eerste donkere, regenachtige bewolkte dag, het was duidelijk dat de herfst hier was.

De zomer gebeurde even zo snel hier dit jaar, één minuut was het 20 graden en de volgende 30 graden.

Had een succes deze week heb Richie met een chanter verrast, dit helpt je doedelzak te leren spelen.

De chanter een goed begin, en hij vindt het leuk, dat maakt zeer gelukkig.

Het is aardig hem te kunnen verrassen, heb het al een paar keer gedaan dit jaar, heb t-shirts voor zijn verjaardag en 3 cd's als verrassing gekocht.

CD waren Booker T en The New York Dolls,Riche was er blij mee.

Wat goed was dat ik via paypal kon betalen zonder hulp van Richie.

PayPal is uitstekend voor het verrassen van mijn schat Richie, en het maakt me zo gelukkig om zijn plezier te zien.

Ik ga dit kort houden, de muis begint moeilijk te worden omdat mijn armen niet meer goed willen mee werken.

Weer een fijne MS verassing.



No comments: