Sunday, September 20, 2009

Peter and The Test Tube Babies Melkweg 21 November.

















Het was een goed begin van de dag vandaag, had een briljante reactie op een e-mail die ik naar Peter en The Test Tube Babies heb verstuurd.

Gisteren keek ik op Internet voor concerten, waar wij naar naar toe konden gaan wanneer ik weer in mijn rolstoel kan zitten.

Zag een briljante punk concert in de Melkweg op 21/11 met Peter en The Test Tube Babies en 6 andere punkbanden.

Peter en The Test Tube Babies bestaan al 31 jaar geweest en is een goede punk band.

Was zeer droevig dat het reeds uitverkocht was, heb meteen hun website op gezocht en verzond vorge nacht een e-mail.

Heb een e-mail van Peter zelf, vanochtend gehad, wat een prachtige verrassing was en totaal onverwacht voor ons allebei was.

De reactie die ik van Peter heb gekregen was prachtig, hij gaat ons advies geven en ik kan cd's via hem kopen.

Ik ben zeer geraakt door zijn reactie en zo was Richie, dit had ik niet verwacht om van Peter of de band te horen.

Ik was zeer geraakt door deze e-mail, en vol met emoties bij het idee van een goede punkavond in Melkweg om mijn terugkeer in het mobiele leven te vieren.

Deze band te zien is de beste manier om te vieren om weer mobiel te zijn na meer dan een jaar.

Hier is de post die ik heb verzonden:


Hello Peter and The Test Tube Babies,

Overjoyed to see you are playing at the Melkweg in November and then devasted to see it is sold out already.

Not a surprise as you are popular, but very upsetting for my partner, Richie and I, as we really fancied seeing you.

I have been in bed for over a year now with a pressure sore that is only healing now, I will be getting my wheelchair adapted in mid to end of October so was looking for a good gig to go to.

I know you have no say over ticket sales and allocation but just wanted to mail you in case you had any advice how we might still get tickets.

I am desperate to get out of bed and rolling around town and a good gig like yours would do me good.

Regards,
Herrad

My blog:
http://accessdenied-livingwithms.blogspot.com/

Was prachtig een e-mail van Peter te ontvangen, het heeft mijn dag gemaakt, hij is een echte punk schat.

Vandaag is een goede dag, heb en fijn bezoek van een oude vriend Malte gehad en telefoon gesprekken met twee andere vrienden gehad.

Één een ex collega en andere een vriend die uit Amsterdam is verhuisd in 1990.

Ik geniet van vandaag, de buurtkinderen genieten van voetbal spelen buiten en ik geniet van hun geluiden.

Hoop dat vandaag een fijne dag is voor iedereen.

No comments: