Thursday, September 24, 2009

Goed Nieuws,Zonnenschijn, Blauwe Hemel, Aardbeien en Bijen en Vlinders op de Bloemen.
















Pop Art.



Vorge nacht goed geslapen tot iets me wekte, was bijna licht buiten het was vóór 6 uur.

Was blij toen Richie opstond, en toen hij terugkeerde vroeg ik hem om THC, dit heeft mij geholpen pom weer te slapen.

Had een vreemde droom dat ik ergens in het midden in een eindeloze gesprek van iemand vast zat.

Toen ik Richie vertelde zei hij dat er misschien mensen buiten in gesprek waren, wij krijgen heel wat mensen die luid spreken onder onzer slaapkamer raam.

Bizar dat zij nooit schijnen op te letten wie hen hoort, net als mensen die op de Radio en TV gaan.

En vertellen miljoenen luisteraars hun geheimen die tot dat ogenblik niemand wist zelfs niet familie en vrienden wisten het.

Ton, van het RCA, (de Revilidatatie Kliniek van Amsterdam) kwam rond 30 minuten vroeger dan gepland vandaag.

Gisteren kon Ton niet omdat het zo druk was op het RCA.

Hij was, dacht ik een beetje verlegen dat hij het vergeten was, en wilde vandaag om 12.15 hier zijn.

Ik was zeer verrast toen de telefoon over ging en Ton zei dat hij bij de voordeur was.

Gelukkig kwam Richie naar huis met de honden, zodat Ton na binnen kon en de wond inspecteren.

Hij was er tevreden, het is nauwelijks 1 mm, zeer klein en de huid omheen ziet zeer goed uit.

Hij zal terug komen op 7 Oktober, wanneer wij allen hopen dat het dan totaal dicht is en ik kan beginnen opnieuw te zitten.

Als alles goed gaat zou de aangepaste rolstoel niet te lang na de inspectie van de Ton klaar moeten zijn.

Richie en ik ben zeer gelukkig over dit, en alsof om ons geluk te benadrukken is het weer uitzonderlijk goed.

Blauwe hemel, zonneschijn, aardbeien, bijen en vlinders op de bloemen voor mijn slaapkamer raam en het is warm.

Richie nam de honden rond het blok in een t-shirt en Ton, had ook een hemd aan zonder jas.

Hij nam een foto voor zijn dossiers en om Doktor Stolwijk de vooruitgang te tonen, hij vindt het geen probleem elke week langs te komen, wanneer ik begin opnieuw met zitten.

Ik voel me nu optimistisch, dat ik weer spoedig zal kunnen uitgaan, iets ik niet vóór mogelijk hield tot vorige week.

Mathilde, mijn fysiotherapeut was gelukkig om het goede nieuws te horen toen zij voor onze oefenings hier was.

De modellerings afspraak van afgelopen week donderdag heeft mij het vetrouwen gegevenom eindelijk te geloven dat ik veilig in mijn rolstoel weer kan zitten.

Een fijne vooruitzicht, en iets dat werkelijk is en niet alleen een dagdroom maar een echt vooruitzicht

Ik ben zo gelukkig over deze fijne vooruitzicht, en zal genieten van deze mooi dag.


No comments: