Friday, December 11, 2009

Fijne Bezoek van Goede Vrienden.









Slecht geslapen afgelopen nacht, was denk ik uitgeput na de afspraak om de aanpassing op mijn rolstoel te evalueren.

Gisteren was teveel voor me, ook voor Richie.

Vanmiddag was totaal anders wat prachtig was; voor de verandering, was ik uit bed.

Ik zat in de rolstoel 5 uren, om 3 uur heeft Richie me een douche gegeven en ik was klaar en voor onze bezoekers vlak vóór 5 uur .

Briljant bezoek van Gareth en Paul en voor het eerst sinds augustus vorig jaar zat ik in de woonkamer om hen te begroeten, welke werkelijk fijn was.

Het was mooi om hen voor een verandering daar te zien, in plaats van in de slaapkamer, was werkelijk plezierig.

Goed om onze twee lieve vrienden zo spoedig te zien, zij waren hier op bezoek van 16 tot 25 november.

Droevig stierf een zeer goede vriend van hun, Rob, een later week, zij zijn gekomen voor zijn herdenking op dinsdag en begrafenis op woensdag en om zijn partner te steunen.

Erg dat Rob zo snel is gestorven, nu moet zijn partner Steven het zonder zijn schat doen, wat moeilijk zal zijn.

Wat zeer droevig was, is dat zij gehuwd wilden worden op 7 december en Rob stierf op 3 december.

Echt jammer voor ze, ik kende ze nauwelijks, maar vond dat zij aardige mensen waren, Rob had de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien.

Wij zullen Rob niet vergeten, daar ben ik mij zeker van, ik zal vaak over hem en Steven denken, en hem in onze gedachten levend houden.

Belangrijk om te leven in het hier en nu, en te genieten.

Ik verheug me opnieuw morgen te zitten, en nu dat ik geen pijn meer heb onder mijn oksels zal zitten beter zijn.

No comments: