Friday, December 04, 2009

Fijne Bezoek.














Had het onverwachte moeilijk om in slaap te vallen afgelopen nacht, had gedacht dat ik mijn slapeloosheid probleem had opgelost.

Om 3 uur moest ik toegeven dat het niet ging gebeuren, heb toen een ontspannend middel genomen en dat scheen me te helpen aangezien ik na ongeveer 20 minuten sliep.

Heb geslapen tot 11 uur wat zeer aardig was, voelde me uitgerust en vrij ontspannen, tot ik gaapte en toen gingen mijn armen krampen en mijn benen hadden een vreeslijke spasmes.

Voelde onmiddellijk al de pijn opnieuw, dit was teveel voor me vanochtend en ik begon te huilen.

Huilde al pijn en al frustratie eruit, over de pijn en voor alles afhankelijk te moeten zijn, en mijn grootste frustratie dat ik mijn lichaam niet kan bewegen.

Haat dat ik mijn slechts mijn armen kan bewegen en mijn hoofd en schouders van de matras met behulp van de papegaai dat over mijn bed hangt.

Toen ik begon kwam het huilen, was Spike meteen naast mijn bed en begon samen met mij te huilen, tot Richie hem op het bed zette.

Hij begon met volle overgave mijn handen te likken van mijn handen en dan mijn hals en gezicht en likte elke traan op.

Na een tijde begon ik me zeer vochtig te voelen maar op dat moment stopte Spike en liet zich aaien, het was alsof hij tevreden was met zijn werk.

En het was goed werk, want tegen de tijd dat hij stopte voelde ik me veel beter, hij is een mooie kleine hond, hij is altijd zeer bezorgd over me.

Zeer lief dat de Spike zo betrokken is, hij is een zeer aardig kleine hond.

Vandaag is er een strakke wolken laag geweest, alles was grijs en het regende de hele dag.

Een zeer goede vriend Anja, kwam ons bezoeken wat echt fijn was, werkelijk aardig om haar te zien, het was en goed bezoek.

Natuurlijk alvorens wij het wisten was de tijd al weg gevlogen en het was 5.30 uur en zij moest haar trein pakken.

Het was een zeer goed bezoek, Anja gaat proberen volgende week terug te komen wat uitstekend zou zijn.

No comments: