Saturday, December 26, 2009

Tweede Kerst Dag













Wij bleven te lang TV kijken gisteren en vonden het allebei zeer moeilijk in slaap te vallen.

Ik heb drie zakken THC inhaleert voor dat ik definitief sliep.

Het aardige was dat ik me goed voelde toen ik wakker was v andag, misschien lijkt het alsof ik wakker lag voor uren en het was slechts een uur.

De tijd schijnt altijd langer te zijn in de nacht, vijf minuten lijkt op dertig minuten, en tien minuten voelt als een uur.

Uiteindelijk sliep ik voor meer dan negen uren, en nu is het is reeds de tweede kerstdag.

Jammer dat wij kerst niet kunnen verlengen, maar misschien zou dat niet zo een goede idee zijn.

Wij moeten gewoon van elke minuut genieten.

Gisteren was het eerst kouder geworden, eerst heeft het gesneeuwd, dan is het warmer geworden en het begon te regen, en het heeft de hele dag geregend, en al de sneeuw smolt van de vorige week.

Vandaag is het een mooi heldere en zonnige dag geweest.

Richie vertelt me dat het weer opnieuw zeer koud is, en misschien gaat het weer sneeuwen.

Het is en zeer goede tweede kerstdag, Richie en de honden zijn in het park op dit ogenblik.

Ik heb van deze dagen van kerst werkelijk genoten.

No comments: