Saturday, December 05, 2009

En Glimp van Zonneschijn.












Vorige nacht had ik weer wat probleem om in slaap te vallen, uiteindelijk moest ik Richie wekken voor THC, dat snel de truc deed.

Heb goed geslapen tot 11 uur, vanochtend was het ik veel rustiger wakker geworden, gelukkig hoefde ik niet te huilen zoals gisteren.

Dat huilen goed is heb ik gelukkig nu geleerd, vroeger probeerde ik me in te houden, wilden mensen niet ongerust maken, wilde niet dat men mij te emotioneel en daarom moeilijk vond.

Nu weet ik dat het best is om het te laten gaan, beter dan het binnen te houden, tot het een belangrijke crisis wordt.

Om 1.30 was er 5 minuten of zo zonneschijn en buiten was mooi, maar zodra het gebeurde hield het ook weer op en was het weer grijs, bewolkt en nat.

Gisteren ging ik rond rollen hier in huis, heb me tot nu toe geconcentreerd op het zitten.

Heb slechts een keer voor 4 uur gezetten, dat was toen Gareth en Paul op bezoek waren, had me niet gerealiseerd hoe vermoeiend zitten zou zijn of hoeveel werk het zou zijn.

Het wordt geleidelijk aan fijn om weer te zitten in de rolstoel.

Morgen gaan wij mijn kleren bekijken, moet echt uit zoeken wat ik heb, zodat ik binnenkort na buiten kan gaan.

Zag een paar kleding stukken gisteren, helaas zijn zij nu niet meer ok voor mij, moet nu kleren hebben die makkelijk aan en uit gaan.

En niet te veel onnodig materiaal wat pijnlijk is in de rolstoel, misschien vraag ik Marianne of zij en aantal kleding stuken kan aanpassen.

Hoop snel lekker warme kleren te organiseren zodat na buiten gaan een prettige ervaring is.


No comments: