Tuesday, December 08, 2009

Fijne Bezoek van Marianne.











Henri Matisse

Fijne bezoek vanmiddag ven Marianne, was goed haar weer te zien, het is nu 3 weken geleden dat ik haar voor het laatst zag.

Zondag is haar kat Ted plotseling overleden, zij was net terug van een weekend bij haar zus en allebei katten gingen haar begroeten.

Een moment rolde Ted blij over het tapijt, blij dat zij weer thuis was en het volgende moment maakte hij een oer geluid en hij was dood.

Heftig voor Marianne en de andere kat Lewis, was blij dat zij gisteren niet na haar werk is gegaan en een vrije dag heb genomen, goed voor haar en Lewis om weer rustig bij te komen.

Wat een schok toen zij zondag belde en het was net gebeurd, was blij dat zij mij had gebeld en mij niet heb ontzien omdat ik gehandicapt ben.

Zij is een fijn mens en het is een bijzonder plezier om haar te leren kennen.

Ben blij dat ik een vrijwilliger zocht en zij wilde vrijwilliger zijn.

Op die manier heb ik nu een fijne vriendin waar ik zeer blij mee ben.

No comments: