Wednesday, December 09, 2009

Tante Herrad en Het Van Gogh Museum.











Georges-Pierre Seurat


Tante Herrad en Het Van Gogh Museum.

Verrassend goed geslapen afgelopen nacht, wat zeer welkom was, werd gewekt door meerde pijnlijke spasmes en het lawaai van de containers buiten, die leeg gehaald werden.

De spasmes waren afschuwelijk pijnlijk, plus veel pijnlijke arm krampen, het voelde net als elektrische schokken.

Voelde dat ik ging huilen,heb geprobeerd om mijn tranen te bedwingen, helaas lukte dat niet, zodra mijn schat Richie mij hoorde was hij naast mijn bed.

Hij haalde THC voor mij en nadat ik een paar zakken had geïnhaleerd en Richie zijn koffie had gedronken, deed ik mijn arm oefeningen en Richie deed vervolgens de been oefeningen en massage.

Morgen wordt het een zwaar dag,wij verwachten en heleboel mensen, die komen voor de tweede keer wegens de aanpassing aan mijn rolstoel.

6 mensen, zij zullen toekijken hoe ik met de tillift in de rolstoel word gezet en dan in de correcte positie gezet worden door Elwin en Ludwine.

Elwin is van het bedrijf Summit, die de zit orthese hebben gemaakt voor mijn stoel, en Ludwine,is mijn ergotherapeut van het R.C.A(Revalidatie Clinic Amsterdam).

De vier andere mensen zijn, Harm van Welzorg,mijn casemanager Jacqueline Janssen en Michelle mijn huidige consulent, plus mijn nieuwe consulent.
.
Ludwine zal de positie van mijn bekken controleren en Elwin zal kijken of ik voldoende steun krijg van de orthese.

Wanneer niet, dan kan hij dat ter plekke bijwerken, zodat ik de steun krijg die ik nodig heb om correct en veilig te zitten.

Ben blij wanneer het morgen avond is, want dan is de afspraak allang achter de rug.

Nu ga ik genieten van het hier en nu, ik ga zo de kerst boom bekijken, die Richie heeft opgesteld in onzer woonkamer.

Opeens waren die 4 vrienden van mijn Tante Herrad hier, zij hadden mij opgebeld om te zeggen dat zij langs wilde komen.

Zij woont in Spanje, haar vrienden bleven voor een paar minuten, om me een brief van Herrad te geven en een doosje chocolade en gingen dan na Het Van Gogh Museum.

Ik belde meteen tante Herrad om haar te laten weten dat haar vriend mij hadden bezocht, wat haar zeer gelukkig maakte.

No comments: