Sunday, December 20, 2009

Fijne Dag.














Wij hadden gisteren een zeer goede dag; Richie kochte uitstekende Italiaanse Proseccio wijn.

Ook heeft hij mij een mooie roze orchidee in een zilveren ceramische pot gekocht plus een bos roze bloemen en drie dozen chocolade.

Één kocht hij in de dranken winkel, een doos likeurchocolade, van de laatste distillateurs in Amsterdam.

Dit zijn het beste van hun soort die ik in Nederland heb gegeten, de chocolade is zeer goede donkere chocolade.

De andere twee dozen zijn Green & Black’s, een goed Engels merk voor chocolade, die Eerlijke Handel chocolade gebruiken.

Één doos heeft drie smaken; dark, melk en wit, en munt.

Ik heb Richie een zwarte t-shirt van Kapitein Beefheart, waar hij van houd, het was een grote verrassing voor Richie toen het do nderdag aankwam..

Mooi om Richie opnieuw te kunnen verassen, ik ben zeer slecht in het houden van geheimen, dat is de rede waarom toen ik nog mobiel was, heb ik mijn Kerstmis boodschappen op
Kerstavond gedaan, veel minder tijd om het voor mijzelf te houden.

Nu kan ik hem dingen kopen, zoals t-shirts en cd's, grote pret wanneer de post voorbij komt en er een pakket voor Richie is.

Het is werkelijk briljant dat ik online kan winkelen en via PayPal betalen zodat ik onafhankelijk kan winkelen en heb de hulp van Richie niet nodig om in mijn online bank te komen.

Ik geniet meer van dit tijd van jaar, dit jaar dan ik deed vorig jaar, het is geen wonder; dit keer vorig jaar was de druk plek nog zeer onplezierig.

Ik voel me veel beter dit jaar, alhoewel mijn MS is gevorderd, ondanks dit ik zeer vrolijk ben en positief deze winter.

Het is een goed idee, om te leven in het hier en nu en het beste van alles te maken en van alles te genieten.

Dit is nu heel natuurlijk geworden.

In het begin moest ik mezelf dagelijks eraan herinneren dat ik in wilde leven in het hier en nu.

Nu hoef ik mezelf niet meer herinneren, nu komt het natuurlijk over me.

Ik ben zeer gelukkig nu met alles dat ik heb, mijn glas is absoluut half vol, mijn liefde voor het leven is zeer sterk en ik ben dankbaar dat ik hier ben om deze prachtige wereld te ervaren.

No comments: