Wednesday, December 23, 2009

Jini Hendricks T-Shirt











1960's

Vreemde nacht afgelopen nacht, wij wilden onze routine totaal veranderen aangezien wij veel te laat slapen.

Probeerde om vroeger te slapen en hoewel ik aanvankelijk snel sliep ontwaakte ik zeer spoedig weer en kon gewoon niet slapen.

Wij hebben er veel moeite voog gedaan zonder resultaat,, uiteindelijk zou het gemakkelijker geweest zijn om later te slapen.

Wanner wij samen zijn verliezen wij tijd, en de betekenis wordt zeer elastisch, wij genieten om de tijd door te brengen met elkaar.

Zijn altijd verbaasd dat het weer zo laat is, maar hoe kan dat wij zijn net begonnen te babbelen.

Voor dat ik gehandicapt was zaten wij altijd naast elkaar, vaak knuffelend wij elkaar, ook hebben wij vaak de zelfde idee.

Zoals ik vraag kan je het licht aan doen op het moment dat hij het wil doen.

Het is grappig wanneer het kleine dingen zijn, vaak is het over andere dingen, ik vraag kunnen wij morgen lasagna eten,en Richie zegt tegelijketijd heb je morgen zijn pasta te eten.

Vaak heeft hij werkelijk leuke ideeën, onlangs stelde hij voor dat ik een koele gitaar legende op een t-shirt voor Bosse zou vinden, de zoon van onze goede vrienden Anja en Erik.

Bosse is een gitaar freak, hij is gelukkig om een papa te hebben die gitaar ook speeld, een Gibson, en die in banden heeft gespeeld, in het bijzonder zijn eigen band Objection Overruled.

Bosse speeld zeer goed guitar , hij heeft muzieklessen elke woensdag en zijn muziek leraar is zeer blij met de vooruitgang die hij heeft gemaakt.

Ik dacht dat de suggestie van Richie goed was, contacteerde Anje en vroeg ofBosse Jimi Hendricks leuk vind.

Zodra ik ja hoord dat Bosse een Hendricks fan was, heb ik het besteld en het werd rechtstreeks verzonden naar zijn huisadres.

De timing was zeer goed, toen het pakje aan kwam was zijn beste vriend op bezoek, die ook een grote Hendricks fan is.

Bosse was zeer blij met zijn t-shirt, zo tevreden dat hij mij meteen en e-mail verzonden heeft.

De timing was zeer goed, het was de school Kerst diner, trots droeg Bosse zijn Hendricks shirt, klasgenoten en leraren waren het eens, dat het inderdaad een zeer koele t-shirt was.

Een welke goede score voor ons om een een jongen zo blijh te maken, een briljant idee van Richie, en zoals altijd, zijn, zijn ideen goed.







No comments: