Friday, December 25, 2009

Kerst Dag.














Nadat wij pas om 4 uur konden slapen, hebben wij een zeer ontspannen en dromerige dag vandaag, de TV is aan en wanneer ik zin heb kijk ik even.

Tot dusver heb ik een film gezien over een man, die de kerst man wordt, het was een ongelooflijk kitsch film, ook heb ik Shrek en de Gruffallo gezien

Vorge nacht en tot vanmiddag was het nog zeer koud, dan begon het te regenen, dan is het weer kouder geworden en het heeft weer gesneeuwd.

Maar dan is het definitief milder geworden en het heeft voor uren geregend, en nu is helaas al de mooi witte sneeuw weg.

Wat belangrijke was is dat het sneeuwde vorig weekend en dat het weer sneeuwde op maandag 21 december.

Wij verheugen ons op onzer kerst eten en een fijne avond.

Richie kookt heerlijke gerechten voor onzer feestelijk kerst maaltijd, iets met bladerdeeg en cranberry's en champignons en bloemkool en geroosterde groeten.

Voor nu heb ik een zak thc, krenten en noten chocolade en een glasje rum.






No comments: