Thursday, December 03, 2009

Overmorgen is het Sinterklaas











Kaleidiscope Kunst.


Heb een fijne dag gehad vandaag, lekker rustige, heb weer zeer goed geslapen wat erg fijn was.

Was goed om zonder teveel problemen in te slapen afgelopen nacht, begin langzaam aan te weer te wennen.

Heb tot 11 uur vanochtend geslapen en ben dan rustig wakker geworden, voelde die pijn pas na vijf minuten.

Richie heeft mij snel THC gehaald en ik kon mijn arm en hand oefeningen doen, het was erg pijnlijk om mijn armen goed uit te strekken.

Het was zo pijnlijk in de eerste instantie dat ik bijna de oefeningen niet wilde doen.

Dus ik heb het meteen gedaan en na de eerste ronde was het minder pijnlijk.

Elke ochtend is het hetzelfde, en elke ochtend zodra ik merk dat ik het niet wil doen dan zet ik mij meteen overheen.

Weet zeker dat deze oefeningen mij helpen, anders zou ik denk ik mijn handen niet meer goed kunnen gebruiken.

Mathilde waas hier vanmiddag voor onzer tweede sessie van de week, Richie zei na afloop dat hij mij goed kon horen.

Ik heb ook vrij veel lawaai gemaakt omdat het zo pijnlijk was, achteraf voelde ik mij beter en vrij ontspannen.

Soms kijk ik niet echt uit na haar bezoek maar wanneer zij hier is, vind ik het prima en het effect is goed.

Het heeft helaas weer de hele dag geregend en het zag er niet leuk uit, grijs en nat en bewolkt, typisch december weer.

Overmorgen is het al Sinterklaas en voor wij het weten is het Kerstmis en Oud en Nieuw.

Moet warme kleding snel organiseren zodat ik weer na buiten kan gaan, hoop dat Richie een warme broek en paar truien kan kopen voor mij.

Hoop vrij snel eindelijk na buiten te gaan, wie weet word het volgende week kouder en droger, dat zou beter voor een uitstapje dan al dit regen.

Morgen ga ik mijn huisarts bellen en een afspraak maken om een en ander met haar te bespreken.



No comments: