Tuesday, December 22, 2009

Dag Na Het Begin V an De Winter Tijd.














Heb snel in kunnen slapen en werd 1 uur later wakker gemaakt door de hond, de perse op mijn bed wilde.

Wat raar dat dit gebeurde, Spike komt nooit nachts piepend naast mijn bed, het was vremd maar ook lief.

Vooral aangezien hij op het bed van Richie onder het dekbed was geweest, toen stond hij op en kwam naast me staan, op zijn achterste benen te pepen op gezicht niveau..

Toen ik zei ‘ga weg’ ging hij meteen terug naar Richie’s bed..

Wegens de sneeuw is het hier op dit ogenblik zeer stil, lekker dicht bij Kerstmis.

De kinderen speelden buiten tijdens het weekend toen de sneeuw nieuw was, maar vandaag was het nog kouder en de sneeuw werd vrij glad zodat vandaag buiten niemand speeld.

Merkte op dat het een minuut of twee langer deed om donker te worden dan gisteren.

Misschien scheen het later donker te worden omdat er geen donkere wolken kwam binnen rollend om 3.30 zoals gisteren.

Het was dramatisch gisteren hoe één minuut voor 3 uur nog mooi en zonnig was, dan binnen kwamen de wolken en de zon ging weg alsof door een lichte schakelaar en het was donker.

Van nu gaan wij de goed kant op en het zal spoedig lente zijn.

Nu heb ik geen klachten over de donkere nachten, ik zie nu dat wij naar langere dagen en de lente op weg zijn.

Verheugt mij zeer op Kerstavond en Kerstmis.

Dat zijn de fijne momenten.

No comments: