Sunday, December 06, 2009

Natte Grijze Zondag in December.











Pop Art.


Weer een grijze en uiterst regenachtige dag, zoveel regen dat de honden niet graag na buiten gaan.

Heb afgelopen nacht zonder problemen geslapen, wat zeer prettig was en ik hoefde mijn schat Richie niet te wekken voor THC.

Ik vroeg hem voor THC toen ik te vroeg vanochtend wakker was, gelukkig sliep ik opnieuw zodra ik de damp had geïnhaleerd.

Wat gaan de weekends snel over, één minuut is het vrijdag en dan voor dat jij het weet is het opnieuw zondag.

Had niet verwacht dat het weekend net zo snel zou gaan zoals toen ik nog werkte, toen was het veel te snel weer maandag.

De weekends schenen minuten te duren in vergelijking met de werk dagen.

Was altijd te vroeg op mijn werk, zodat ik alles voor 8 .30 uur kon organiseeren op de service desk.

Genoot van mijn baan, vond het fijn om mijn collega’s te ondersteuen, ik organiseerde de auto's, laptops, mobiles, conferentie ruimten, lunchen en andere dingen zij nodig hadden.

Het is nu zeer donker, de regen is kort opgehouden, en Richie en de honden zijn snel naar het park gegaan.

Dat is goed voor hen, nu zullen zij gelukkige en ontspannen zijn, en er is hutspot en engelse mince pies (rozijnen en krenten) voor onzer avond eten.

Ondanks dat het veel werk is vandaag om te tikken, mijn vingers voelen net alsof zij samen gelijmd zijn, is het leven goed.


No comments: