Wednesday, February 01, 2012

maakt het schrijven meer pret voor mij



The Power of Fantasy –


Edgar Ende.

http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende

Een zeer koude dag hier vandaag, ijskoud en nu een zeer donkere nacht is geworden, schijnt meer als het begin van Januari niet van Februari.

Onze mooie vrienden Anja en Erik waren hier; Anja was hier voor een uur, om mij te helpen met ons administratie, dat is nu gedaan.

Erik kwam haar na het bezoeken van zijn moeder, zodat konden zij samen naar huis gaan, een goede regeling.

Het is goed om hen te zien allebei, goed om hen te zien allebei zo goed eruit zien, sporten is duidelijk zeer goed voor hun.

Altijd een reusachtige hulp wanneer het papier werk is gedaan, wanneer het is, voel ik de spanning die van mij rechtstreeks weg valt dat is een groot gevoel.

Ik besliste aangezien ik reeds mijn post had geschreven, het posten tot morgen te laten, ik denk een betere manier is om te schrijven.

Ik houd van tijd en de ruimte om mijn gedachte vrij te laten lopen en beter te schrijven, het werkt goed; en ik geniet van.

Ik denk het geven van meer tijd om beter te schrijven, maakt het schrijven meer pret voor mij, evenals is het schrijven ook beter, voor me een goede situatie.

No comments: