Monday, February 20, 2012

zodat het krijgen van hulp van de Alliantie een frustrerende zaak is.


Kay Sage
http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage


Vandaag kreeg ik een telefoongesprek van een werknemer van onze eigenaars, de Alliantie die zijn naam niet gaf, maar eiste om mij vandaag te zien.

Hij maakte de indruk alsof ik het probleem ws, en niet dat Richie en ik, plus onze buren een rotte tijd sinds 2 Februari, wegens de gebrekkige lift hebben gehad.

Mijn reactie ws hem te vertellen ik eiste en lift die werkte, en ik hoopte dat hij dit dadelijk, zonder een vergadering kon organiseren, die ik werkelijk niet wenste.

Wat nodig was, was een betrouwbare lift niet een vergaderingen, en ik kon niet vandaag, maar hij ging eindeloos door, en probeerde mij te dwingen akkoord mee te gaan.

 Dan alvorens ik de kans kon krijgen te antwoorden, kondigde hij aan hier om 15.00 te zijn.

Hij was hier om 14.45 met een collega, wij vertelden hem wij waren niet klaar en zouden hem om 15. 00 zien.

Toen maakten wij het duidelijk dat wij niet het probleem waren, maar wij en onze buren hadden velen, die de Alliantie niets mee heeft gedaan.

Zij gingen daarna weg, om verscheidene problemen te bekijken, waar zij iets konden doen, en later stuurde Hopman een monteur die de twee gebroken liftknopen verving.

Tot slot deed Hopman, het liftbedrijf wat zij op Vrijdag 3 Februari hadden moeten gedaan hebben.

Verbazend dat ik na Alliantie voor elk ding moet constant achtervolgen, zij hebben al hun onderhoudsdiensten gedelocaliseerd, zodat het krijgen van hulp een frustrerende zaak is.



No comments: