Tuesday, February 28, 2012

Proberen nu niet mijn lot te bejammeren, dat ik in bed moet blijven

 
Georges Hugnet
http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_Hugnet


Proberen nu niet mijn lot te bejammeren, dat ik in bed moet blijven, mijn grote troost is dat het weer koud en grijs is

Niet de 15 graden bij het begin van de week, wat ons vorige week werd beloofd, en toenemend tot 18 graden deze Vrijdag

Ik voel mij een tijkje slecht dat ik blij ben dat het weer op dit ogenblik toch niet mooi is, net 5 graden donker en regenachtig, niet warm, nog niet, volgende maand.

Dat over morgen is,  maart is mijn favoriete maand van het jaar, en het is ook mijn verjaardag.

Ik houd van deze maand, dit tijd van het jaar is zo mooi, en de planten zijn letterlijk aan het uitbarsting.

Morgen zal de wond verpleegster hier komen om een blik te nemen van de wond, en goed controleren van hoe goed het  hielt, en kijken hoe de scheur reeds sinds vorige Donderdag heeft gesloten.

Typisch ben ik zeer zenuwachtig, niet verrassend, aangezien het geen prettig vooruitzicht is dat een vreemde vrouw mijn bil bekijkt, om de scheur in het decubitus litteken goed te bekijken




No comments: