Saturday, February 04, 2012

geen wonder was wij waren overvallen, dit keer.


Lady Godiva   .
Remedios Varo


Vandaag is beter dan gisteren, ik kon naar het toilet gaan dat een verschil maakte.

Verbazend dat naar het toilet gaan zulk een goede effect heeft, zeker voor mj wat briljant was.

Ik voelde beter wat goed was, het gaf mij een goede dag tot ik na sommige uren onwel begon te voelen.

Ik weet ik zal hersteld zijn zodra wij uitzoeken waarom ik mij zo vreselijk voel, werkelijk zo slecht, mijn katheterzak werd gecontroleerd, maar er was urine daarin zodat wij dachten het o.k. was.

Vele uren later na het gaan naar het toilet voor de derde keer en het uitsluiten van een darm beweging, hebben Richie en ik beslist mijn katheter te spoelen, hij ging het zoute zakje halen.

Dan besliste hij een snellere test te doen door de zak weg te halen, meteen was het duidelijk door hoeveel urine er was, waarom ik een rot tijd had gehad.

Wat ons had verward was het feit ik niet heet was, als ik heet had gevoeld, wij onmiddellijk zou geweten hebben.

Het had mij werkelijk wanhopig gemaakt, en ik kon niet een goede zittingspositie handhaven, dit maakte mij droevig en ik bijna mijn wil om te leven verloor.

Richie kwam te weten dat de katheterzak slechts uiterst kleine druppels in de zak te gaan, zodat het geen wonder was wij waren overvallen, dit keer.



No comments: