Monday, February 27, 2012

kan nauwelijks wachten om weer te zitten.

Georges Hugnet

Goed dat dag 4 bijna over is, dat ik weer zoveel tijd in bed op dit ogenblik moet zijn is afschuwelijk, vooral zonder enige adequate steun.

Zo ploeter ik letterlijk rond en prober om mijn positie te houden, vrij onmogelijk is te doen.

Ik haatte mijn fysiotherapie in bed opnieuw te hebben, Mathilde mijn fysiotherapeut, hielp mij door.
.
Zij is een prachtige vrouw, ik ben bij en geluk om haar te hebben, zij is hier twee keer per week 30 minuten op Maandag evenals Donderdag.

Omdat ik niet goed kan zitten, kan ik geen redelijke zittingspositie voor meer dan een paar minuten handhaven.

Droevig zal ik nu stoppen omdat het te ongemakkelijk is, het is een schande aangezien ik veel  heb waar ik over wil schrijven.

Hopelijk zal het spoedig helen, Richie denkt 2 weken, alstublieft laat het zo zijn, in 2 weken tijd zal ik langzaam de tijd moeten opbouwen om opnieuw te zitten.

Ik kan nauwelijks wachten om weer te zitten.


No comments: