Wednesday, February 22, 2012

de matras nodig heb om een herhaling van 2008 tot 2010 te voorkomen

 

The Flower, 1963
Eric Thake
http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Thake


Ik probeer de bedsteun uit opnieuw, heb ik het niet gebruikt, aangezien ik  daarin probeerde te zitten laatste Donderdag, en een uiterst ongemakkelijke nacht slaap had.

Zo onplezierig dat ik op de een of andere manier erin slaagde om te vergeten om het uit te proberen  elke dag zoals ik was wilde doen.

Vanavond probeerde ik het opnieuw, en opnieuw is het niet wat ik dacht of hoopte het zou zijn.

Het is hard, te hoog op het bed; het geeft spanning aan mijn schouders, en krijg ik absoluut geen voordeel van de matras.

De hoofdsteun is niet goed geeft enkel spanningen mijn hals, ik heb alle zelfde gedachten die ik vorige week, geen verschillend in feite gehad.  

Dan zei ik dat:
De hoofdsteun is niet goed, teveel spanning op hals, die het onplezierig maakt.

Te hoog op bed, schouders hebben geen steun.

Geen voordeel van de decubitus matras, te dikke schuimlaag tussen mij en het bed.

Voel ongemakkelijke zo hoog, voegt zich veel spanning toe, zou lager in bed zijn.

Maar wie het weet zijn dit mijn eerste gedachten op de nieuwe bed steun.

Goed vanavond waren zij ook mijn tweede gedachten over deze steun; deze vrijdag is de vervolg afspraak om aanpassingen te maken.

Vanavond stelde Richie voor dat wij raad nodig hebben, of ik dit eigenlijk kan  gebruiken omdat ik de matras nodig heb om een herhaling van 2008 tot 2010 te verkomen.

No comments: