Saturday, February 25, 2012

Wat een reusachtige schok


Georges Hugnet 

Wat een reusachtige schok weer terug in bed te moeten, twee jaar nadat mijn zeer diepe decubitus plek heelde, het duurde 2 jaar.

Ik plande waar ik deze komende week wilde gaan, aangezien het weer  op Maandag aardig wordt, 15 graden en warmer.

lijkt alsof het een hete lente en zomer word, hoop ik zal kunnen uitgaan, maar heb mijn twijfels, probeer niet pessimistisch te zijn maar het is niet gemakkelijk.

Het voelt als opnieuw net 2009, toen ik in bed het hele  jaar was, bijna overtuigd dit zal zijn wat deze zomer ook gebeurt.

Ik voel zeer down en bijna gedeprimeerd, wat ik probeer om tegen te houden, door mij niet te laten weg glijden een depressie .

Iets dat ik kan en zal kunnen vermijden door over het te schrijven en te spreken en depressie niet toe laten om mij te behersen.

No comments: