Thursday, February 02, 2012

een goede oplosing




Edgar Ende.

http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende

Vandaag had ik een goede afspraak met Annelies, de wmo adviseur van de gemeente amstrdam en Arjan van Welzorg.

Zij gingen bekijken het beste manier om mij mobiel te houden in mijn rolstoel.

Arjan vroeg zich af of ik met mijn linkerhand zou kunnen sturen als mijn pols goed werd gesteund.

 Hij maakte mij een goede polssteun, die met Klittenband wordt bevestigd, zodat het kan worden verwijderd toen ik het niet gebruik.

ik houd werkelijk houd van low tech en hoe efficiënt het is, briljant van arjan om met een eenvoudig oplossing op de proppen te komen, die schijnt goed te werken.

Werkelijk aardig om, van de woonkamer naar de slaapkamer te rollen, zelfs als ik niet  door de deur kon.

Maar ondanks dit was het goed zelf te rollen, zelfs zulk een korte afstand, maakte mij blij.

Dat is een uitstekende manier om na een vergadering te voelen, vooral omdat ik niet veel hoop voor een directe praktische oplossing had.

Briljant om een goede oplossing en ik ben verbasd op zulk een goede resultaat daar en dan, en vooral van Welzorg

No comments: