Sunday, February 12, 2012

ik blijf hoopvol

 

Gerome Kamrowski



Vandaag begon vrij optimistisch, ht was nog zeer koud, maar het leek alsof het wintersprookjesland spoedig over zou zijn, dan begon ht opnieuw.

Als ik nog mobiel was, zou ik extatisch kunnen zijn dat het opnieuw sneeuwt; Ik had mij verheugt dat de sneeuw ging, het was zichtbaar aan het krimpen.

Welke betekende dat ik naar buiten zou kunnen gaan, maar nu lijkt het alsof het een winterscène is, niet het midden van februari maar van December zou kunnen zijn.  

 De hoop het is niet te gevaarlijk, nu is de nieuwe sneeuw op de ijzige oude sneeuw, gisteren evenals vanochtend gevallen.

Richie ging met de honden uit en rapporteerde bij zijn terugkeer dat ondanks de sneeuw,vond hij het minder koude, misschien zou het spoedig gaan, ik blijf hoopvol.

No comments: