Tuesday, February 14, 2012

posten en zal ontspannen

 
Kay Sage



Ik ben vanavond zo vermoeid, geen wonder het was mijn eerste van drie afspraken vanmiddag.

Onze fijne vriendin Cecile kwam over om op de honden leten voor ons, zodra deze afspraak over zijn, willen wij Cyril en Tina laten leren om huis te blijven zonder te blafen

Op dit ogenblik wil ik mijn tanden zo spoedig mogelijk laten herstellen, ik was zeer zenuwachtige, en ongerust te maken over hoe het zou gaan.

Aanvankelijk scheen het dat de mobiliteitsbus niet op tijd zou aankomen, op het ogenblik ik ging telefoneren, heeft de bestuurder gebeld om te zeggen hij kwam er aan binnen minuten.

Hij ws ook hier en wij waren spoedig op weg, maar eerst dacht ik, omdat de bus iemand van de Rehabilitatie Kliniek moest ophalen, dat ik niet op tijd zou zijn.

Ik werd vrij bezorgd over de tijd en de tandarts, richie stelde mij gerust dat wij daar op tijd zouden zijn, en dat wij hebben wij ook gehaald.

Wij kwamen precies op het juiste ogenblik aan, Jan-Christian en zijn assistant Ellen, waren uitstekend, en 50 minuten later hadden zij mijn gebroken tand hersteld.

Na een omweg om iemand op te halen, waren wij huis, wat goed was, Cecile bleef voor een praatje, aardig om haar te zien, het is altijd fijn, zij is een speciale vriendin.

Nu ben ik klaar, ik ben zeer moe, eerste zal ik een beeld vinden, en dan zal ik dit posten en zal ontspannen

             

No comments: