Monday, February 13, 2012

zo vlug mogelijk oplossen.

Clarence John Laughlin



Vandaag kreeg ik een aardige verrassing; Ik wekte en voelde te warm, met de twee extra dekens die nodig waren toen de temperaturen vorige week sterk daalden.

Dan toen ik opstond zag ik dat de sneeuw bijna, behalve kleine flarden weg was, dit gaf me een reusachtige boost.

Een werkelijk goed begin aan mijn week, ongelooflijk, zelfs nog meer toen ik ook voelde dat de temperatuur omhoog gegaan was, het is nu plus, niet meer minus.

Het is verbazend vergeleken bij hoe het gisteren toen het erg koud was, koud genoeg voor ons om de verwarming voor het grootste deel van de dag aan te hebben.

Iets wt wij niet gewoonlijk doen, wij gebruiken het meestel slechts de centrale verwarming voor korte periodes en nooit de hele dag.

Mijn fysiother afspraak ging goed, beter dan vorige Donderdag, en toen wij eindigden kreeg ik een vraag van het bureau van onze eigenaar over de lift.

Uiteindelijk heeft Alliantie aan mijn e-mail van zes februri verzoekend om een resolutie aan het probleem met de lift, die sinds 3 Februari speelt.

Sindsdien werkt de knoop voor de tweede verdieping niet, de ingenieur was hier meerdere keren geweest, telkens werkt het voor een paar uren dan
Houd het op te werken.

Het krijgen van een telefoontje vandaag was uitstekend aangezien de lift op Donderdag weer werd hersteld  

En Zaterdag werkte nogmaals niet, veronderstel als ik was uitgegaan  
Kon ik niet in mijn huis bij mijn terugkeer komen,

Vandaag was er eindelijk een reactie van Alliantie en van Hoffman het liftbedrijf; hopelijk zullen zij dit probleem zo vlug mogelijk oplossen.




No comments: