Sunday, February 19, 2012

Sunday, 19 February, 2012.. verwacht dat de lift morgen zal worden hersteld,



Kay Sage
http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage


    Ongelooflijk op Vrijdag, na het horen van een belofte van eigenaars, Alliantie en Hopman het liftbedrijf, maar noch geen activiteit bij de lift gezien.

Ik ontving een e-mail van Hopman meedelend  dat de ingenieur, die ons op 9 Februari beloofde, dat het controle panelen, ZO VLUG MOGELIJK worden vervangen, niet de administratie had gedaan.

 Zo niets was gedaan, zij dachten dat  zij het zouden kunnen doen ergens volgende week, geen verontschuldigingen voor ons ongemak sinds 2 Februari.

De hele tijd dachten wij dat de lif werd hersteld.

Wij werden ook niet geïnformeerd, aangezien De Alliantie mij dit op 13 Februari had beloofd, toen Merel Janssen me belde.

Werkelijk dit is niet wat telkens weer werd beloofd als ik Alliantie moest telefoneren, wat praktisch dagelijks was.

Ik zou niet moeten worden verrast, aangezien dit hier vaak gebeurd; hier kan ik nooit steun krijgen, geen punt in het informeren van de pers of de MS Verenigen.

Ik verzond een nieuwe e-mail zeggend dat ik verwacht dat de lift morgen zal worden hersteld, hopelijk word het ook gedaan.




No comments: